خدمات تولید محتوا برای وبسایت های یونید و تارینو

3/5

تیم تولید محتوا

تولید محتوا یکی از روش‌های جذب مخاطب در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی است و برای طی مسیر درست در این زمینه، داشتن یک تیم تولید محتوای قوی بسیار ضروری است. تیم تولید محتوا در واقع جمعی از افرادی ست که برای اهداف مشترک شرکت تلاش می‌کنند. تیم محتوا شرکت جهان سبز مهر، شامل نویسنده و ویراستار می‌شود. این تیم، برای پروژه‌های مختلفی که در دست دارد، تولید محتوا کرده و به بالا رفتن سئو این سایت‌ها کمک می‌کند.

برای مثال، تیم تولید محتوا شرکت جهان سبز مهر، برای مجله اینترنتی یونید تولید محتوا می‌کند. این تیم، با توجه به دسته‌بندی این مجله اینترنتی، به‌روزترین موضوعات مرتبط را با کی وردهای اصلی انتخاب کرده و محتوای متناسب با آن را جمع‌آوری کرده و می‌نویسد.

تیم تولید محتوا شرکت جهان سبز مهر، برای پروژه بیت‌یون، جدیدترین اخبار مربوط به کریپتوکارنسی، پست‌های آموزشی، محتوای مربوط به مباحث تخصصی این حوزه و ... را تولید می‌کند.

در پروژه تارینو علاوه بر تولید محتوا سایت تارینو، مشتری‌هایی که از سایت‌ساز تارینو سایت خریداری می‌کنند نیز از خدمات تیم تولید محتوا که شامل نوشتن بلاگ و کمک به بالا رفتن سئو سایت است، بهره‌مند می‌شوند. 

 


تولید محتوا یونید تارینو
نویسنده:مونا ولی نژاد
29 اردیبهشت 1403

کامنت ها

میزان رضایت خود را اعلام کنید: