پروژه بیتیون

در سال ۱۳۹۹، تیم خلاق بیت‌یون تصمیم به ایجاد پروژه صرافی آنلاین و بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال گرفت. این تیم با هدف امکان تبادل رمزارز به خارج از مرزهای ایران و برداشتن قدمی مؤثر جهت رفع محدودیت‌ها، پا به این عرصه گذاشت و در تابستان ۱۴۰۰ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

به جرئت می‌توان گفت برخلاف سایر پلتفرم‌ها، بیت‌یون به دنبال این بود تا از ابتدای ورود به این بازار، همه امکاناتی را که سایرین در طی چند سال و آهسته‌آهسته ارائه دادند، یکجا در اختیار آنان قرار دهد. به همین دلیل با وجود اینکه بیت‌یون یک پلتفرم جدیدالورود است اما به سرعت توانست توجه کاربران با به خود جلب کند.

به همین دلیل و از ابتدا علاوه بر خرید و فروش از خود بیت‌یون، معاملات P2P نیز به بیت یون اضافه شده تا با کارمزد بهینه، اسپرد و قیمت لحظه‌ای جهانی، پلتفرمی کاربردی به کاربران خود ارائه دهد. بیت‌یون همچنین به شهروندان خارجی نیز خدمات ارائه می‌دهد و آن‌ها نیز می‌تواند احراز هویت کرده و از خدمات ما استفاده کنند.

حفظ امنیت به هر شکل ممکن، یکی از دغدغه‌های مهم تیم بیت‌یون است. به همین دلیل از جدیدترین پروتکل‌های حفظ امنیت در طراحی سایت و اپلیکیشن بیت‌یون استفاده شده است. همچنین کیف پول بیت‌یون نیز از مکانیزم‌های پیشرفته امن استفاده می‌کند تا کاربران با خیال راحت دارایی‌های خود را در کیف پول خود در بیت‌یون نگهداری کنند.

تیم بیت‌یون را جوانان خلاق و کاربلد تشکیل داده‌اند و دارای چندین بخش مختلف است. تیم فنی که در برنامه‌نویسی سایت و اپلیکیشن‌های اندروید و iOS فعال است. تیم پشتیبانی که با دقت و حوصله به سؤالات شما پاسخ می‌دهد و تیم محتوا و تحقیق و توسعه که در راستای ایجاد محتواهای گوناگون و ارائه خدمات جدید تلاش می‌کنند. 

ارزش‌آفرینی بیت‌یون

ایجاد راهکارهایی جهت رفع محدودیت‌های بین‌المللی

ایجاد بستری امن جهت سرمایه‌گذاری مطمئن

ایجاد مزیت رقابتی با سایر پلتفرم‌های ایرانی و خارجی


بیتیون پروژه جهان سبز مهر
نویسنده:مهدی آهنگر
29 اردیبهشت 1403

کامنت ها

میزان رضایت خود را اعلام کنید: