پروژه تارینو

سایت ساز تارینو در حوزه طراحی و ساخت سایت و اپلیکیشن در قالب فروشگاهی و آگهی فعالیت دارد.

چنانچه هدف شما راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی باشد یا قصد معرفی کسب و کار و ارائه نمونه کار یا محصولات خود را داشته باشید؛ داشتن یک وب سایت از ملزوماتی ست که میبایست در اولویت قرار دهید. طراحی و ساخت وب سایت کار تخصصی محسوب می شود و فرایند طراحی و برنامه نویسی های مربوط به آن، بسیار پیچیده است. از این رو، سایت ساز تارینو می تواند تمام نیازهای شما را در این حیطه برطرف کند. سایت ساز تارینو، در کمترین زمان ممکن سایت و اپلیکیشن مربوط به کسب و کار شما را طراحی و در اختیار شما قرار می دهد.

تارینو یک تیم با تجربه فنی است که از ابتدای سال 1400 فعالیت خود را در حوزه طراحی و ساخت سایت و اپلیکیشن شروع کرده است. تیم تارینو شامل تیم برنامه‌نویس ( react، android، swift، node js)، تیم گرافیک، تیم عکاسی، تیم تحقیق و توسعه محصول، تیم محتوا، تیم پشتیبانی و مشاوره کسب و کار هستند که به صورت کاملاً حرفه‌ای در تارینو فعالیت دارند.

تارینو، با هدف کمک به ارتقا و پیشرفت کسب و کارها و با ارائه خدمات تخصصی مشاوره و اجرایی توانسته برتری خود را نسبت به رقبای خود نشان دهد. بیشتر سایت های تارینو در قالب های فروشگاهی با سبد خرید و نمایش آگهی فعال هستند که به طور مداوم تعداد این قالب ها و امکانات آن ها توسعه می یابد. هر کدام از این قالب‌ها در دو پکیج مختلف سایت و سایت-اپلیکیشن به فروش می‌رسند.

تمام اقدامات فنی، گرافیکی و محتوایی از پایه توسط تیم تارینو طراحی می‌شوند و از قالب‌های آماده استفاده نمی‌شود. سایت‌های تحویل داده‌شده توسط تیم تارینو، دارای پشتیبانی فنی و مشاوره های کسب و کار هستند تا در صورت بروز هر نوع مشکلی در کسب و کار  و سایت، تیم پشتیبانی سریعاً برای حل مشکل چاره اندیشی کند. تیم تارینو را افرادی با دانش به‌روز و با تجربه در حوزه تجارت آنلاین تشکیل می‌دهند و تمام سعی این تیم، رضایتمندی و موفقیت مشتریان خود است.

 


تارینو پروژه جهان
نویسنده:میترا ارسنجانی
29 اردیبهشت 1403

کامنت ها

میزان رضایت خود را اعلام کنید: