پروژه یونید

یونید سامانه هوشمند درخواست کالا و خدمات است که در دنیای مدرن امروز تمامی نیازهای خریداران و فروشندگان را در سریع‌ترین زمان برآورده می‌کند.

سبک زندگی مدرن امروز تغییرات بسیاری را در زندگی روزمره همه ما به وجود آورده است. اگر بخواهیم خیلی ساده این موضوع را توضیح بدهیم، می‌توانیم به مسائله خرید مایحتاج روزانه اشاره کنیم که از سبک سنتی به سبک جدید و به روزتری  تغییر پیدا کرده است. خیلی از ما به خاطر نداشتن وقت، فرار از ترافیک و شلوغی‌های بازار، فروشگاه و پاساژها خرید آنلاین را ترجیح می‌دهیم.

سامانه هوشمند درخواست کالا و خدمات یونید یک فضای اینترنتی جدیدی را برای رفع نیازهای مردم به وجود آورده است. سامانه هوشمند یونید، به شما این امکان را داده تا یک بازار بزرگ آنلاین همراه خود داشته باشید و خیلی راحت و بدون دغدغه خدمات یا خریدهای مورد نیاز خود را فراهم کنید. اگر بخواهیم خیلی صریح‌تر در مورد این سامانه صحبت کنیم، سامانه هوشمند یونید لذتی همانند تجربه خیابان‌گردی و قدم زدن در بازارها و پاساژها را در یک فضای اینترنتی و آنلاین به شما می‌دهد. به طور کلی سامانه هوشمند یونید یک پاساژ بسیار بزرگ اینترنتی است و این امکان را به همه می‌دهد که بدون حضور فیزیکی در بازار، پاساژ و فروشگاه‌های مختلف قدم بزنید و خدمات یا کالای مورد نیاز خود را در فروشگاه‌های متنوع این سامانه مشاهده کنید. در این سامانه می‌توانید با فروشنده‌های مختلف در ارتباط باشید، گپ و گفتگو کنید و حتی تخفیف بگیرید و اگر تمایل داشتید خرید خود را انجام دهید.

 اپلیکیشن یونید یک سری کارایی‌های جدیدی دارد که آن را از سایر اپلیکیشن ها متمایز کرده است.

فرصت طلایی یونید برای کسب و کارها

چنانچه به تازگی فروشگاهی تأسیس کرده‌اید و خیلی در میان مردم شناخته نشده‌اید این مژده را به شما می‌دهیم که از طریق سامانه یونید می‌توانید کسب و کار و برند خود را به دیگران معرفی کنید. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن یونید به صورت کاملاً رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه کمیسیونی یک ویترین آنلاین برای کسب و کار خود بسازید و همیشه و همه جا حتی در مواقعی که فروشگاه شما بسته است، با مشتری‌های خود در ارتباط باشید و به صورت آنلاین فروش داشته باشید. بهتر است بدانید با یونید دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌های سرسام آور برای تبلیغات کسب و کار خود ندارید. سامانه هوشمند یونید این امکان را برای شما فراهم کرده تا در طول روز به صورت بی شمار آگهی منتشر کنید و برند خود را به دیگران معرفی کنید. لازم به ذکر است انتشار هر تعداد آگهی در یونید کاملاً رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه و پورسانتی نخواهد داشت.

یونید برای کاربران

 برای همه‌ی ما پیش آمده که به یک کالا یا وسیله‌ای نیاز داشته باشیم اما وقت یا انرژی کافی برای خرید رفتن نداشته باشیم. یا به خاطر فرار از ترافیک‌های سنگین و شلوغی‌های بازار از خرید کردن دوری می‌کنیم یا خیلی دیربه‌دیر برای خرید وسایل ضروری به بازار یا فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنیم. سامانه هوشمند یونید بستری را برای همه ماها فراهم کرده و با ایجاد یک فضای اینترنتی منحصربه‌فرد، لذت گشت‌وگذار در بازارها، پاساژها و فروشگاه‌ها را در یک فضای کاملاً آنلاین به وجود آورده است. با این وجود، در هر نقطه از شهر یا کشور که زندگی می‌کنید، می‌توانید با ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن یونید خیلی راحت به این فضا دسترسی پیدا کنید و در خانه بنشینید و در این بازار آنلاین گشت‌وگذار داشته باشید. تازه می‌توانید با فروشنده‌های مختلف گفتگو کنید، در مورد کالاهای مختلف اطلاعات و قیمت بگیرید، از فروشنده تخفیف بگیرید و در صورت تمایل خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

فقط کافیه بگی چی نیاز داری؟

تا به حال برای شما پیش اومده یه وسیله‌ای را لازم داشته باشید اما تو هیچ فروشگاه یا مغازه‌ای آن را پیدا نکنید؟ یا حتی وقت گشتن و مراجعه به مغازه‌های مختلف را نداشته باشید؟ یا اینکه وسیله‌ی مورد نیاز شما خیلی خاص و کمیاب باشد و هرجایی نتوانید آن را خریداری کنید؟ سامانه هوشمند یونید یک ویژگی منحصربه‌فرد و خاصی دارد به نام "چی نیاز داری"که آن را از سایر اپلیکیشن ها متمایز کرده است.

 شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی هر وسیله‌ای که مد نظرتان هست را پیدا کنید. فقط کافی است بگی چی نیاز داری؟ سپس درخواست شما برای تمامی فروشندگان مرتبط ارسال می‌شود و پس از مدت زمان کوتاهی فروشنده‌های مختلف به درخواست شما پاسخ می‌دهند. 

اگر در اپلیکیشن یونید به عنوان صاحبان کسب و کار فعالیت داشته باشید و پست و آگهی بگذارید، الگوریتم یونید بهتر شما را می‌شناسد و طبیعتاً فروش بیشتری خواهید داشت. اما چنانچه شما پس از ثبت کسب و کار خود فعالیتی نداشته باشید و آگهی یا پست نگذارید، ویژگی چی نیاز داری؟ پیام‌هایی که خریداران برای فروشنده‌ها می‌فرستند، برای شما نیز ارسال می‌شود و شما همیشه و در همه حال مشتری‌های خود را خواهید داشت.

قابلیت گفتگو در یونید

از دیگر ویژگی‌های خاص یونید، قابلیت "گفتگو"ی آن است. در این قابلیت شما می‌توانید از طریق ارسال تصویر و صدا با فروشنده‌ها در ارتباط باشید. همچنین با داشتن گزینه‌ی ریپلای در این قابلیت می‌توانید به صورت دقیق‌تر با فروشنده‌ها گفتگو کنید و اطلاعات جامع‌تری از آن‌ها بگیرید. 

قابلیت C2C

همه‌ی ما در خانه یا حتی اتاق و کمد لباس‌هایمان وسایل اضافه زیاد داریم که مدت‌ زیادی است از آن‌ها استفاده نکردیم و بدون استفاده گوشه‌ای افتاده‌اند. یا اینکه لباس یا وسیله‌ای را یک بار استفاده کردیم و بنا به دلایلی دیگر از آن استفاده نکردیم. اپلیکیشن هوشمند یونید به تازگی قابلیت جدیدی به نام C2C برای فروش کالاهای دست دوم فراهم کرده است. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت کالاهای دست دوم خود را به فروش برسانید و با پول آن وسایل جدیدتری خریداری کنید. برای فروش لوازم دست دوم خود کافی است اپلیکیشن یونید را نصب کنید و وارد اپلیکیشن شوید.  سپس وارد قسمت  گزینه‌ی آگهی بزار شوید، گزینه‌ی آگهی غیر فروشگاهی را انتخاب کنید. در قسمت مشخصات کالای دست‌دوم خود را وارد کرده و در مرحله‌ی آخر گزینه‌ی ثبت آگهی را انتخاب کنید.

احراز هویت

سامانه یونید فرصت بی‌نظیری را برای کسب و کارها فراهم کرده است تا از طریق احراز هویت و دریافت نشان آبی‌رنگ اعتبار ویژه‌ای به کسب و کار خود بدهند. گزینه اعتبارسنجی و احراز هویت فروشگاه در اپلیکیشن و سایت یونید این امکان را به کسب و کارها می‌دهد تا با دریافت نشان آبی‌رنگ جزو فروشگاه‌های معتبر و مورد اعتماد در سامانه یونید باشند. بهتر است بدانید، دریافت نشان آبی‌رنگ اعتبار کسب و کار در یونید است و این نشان موجب اعتمادسازی مشتریان می‌شود.

درگاه پرداخت

یونید این امکان را برای کسب و کارها فراهم کرده است تا بعد از احراز هویت، درگاه پرداخت فروشگاه خود را داشته باشند. این قابلیت باعث می شود تا مشتری با خیال راحت از فروشگاه شما خرید اینترنتی انجام دهد.

انتقال پست از اینستاگرام به حساب کسب و کار یونید

امروزه با آمدن برنامه‌های مجازی بسیاری از افراد کسب و کارهای خود را در این شبکه‌ها به دیگران معرفی می‌کنند. چنانچه در اینستاگرام حساب کسب و کار خود را دارید می‌توانید تمام پست‌های مربوط به کسب و کار خود را به راحتی به حساب خود در یونید انتقال دهید. برای این کار کافی است وارد حساب کسب و کار خود در یونید بشوید، گزینه پست از اینستاگرام را انتخاب کنید و پست‌ها را انتقال دهید.

چرا یونید را نصب کنیم؟ 

سامانه هوشمند یونید امکان تجربه خرید آنلاین با حس و حال واقعی خرید حضوری را برای تمامی هموطنان فراهم کرده است. همچنین سامانه هوشمند درخواست کالا و خدمات یونید برای تمام کسب و کارها رایگان است و جهت ثبت کسب و کار نیازی به پرداخت هیچ گونه کمیسیون، حق اشتراک و هزینه‌ای به یونید نیست، هزینه‌های تمام شده محصول جهت فروش بسیار پایین‌تر از سایر فروشگاه‌ها است و کاربران می‌توانند با خیال راحت خریدهای خود را با قیمت‌های مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه‌های موجود در این سامانه خریداری کنند.

 


یونید پروژه
نویسنده:مونا ولی نژاد
29 اردیبهشت 1403

کامنت ها

میزان رضایت خود را اعلام کنید: